• slide-1.jpg
  • slide-2.jpg
  • kk-slider2.jpg
  • kk-slider3.jpg
  • kk-slider1.jpg

Tilføjet den 12 januar 2022 | 12:35

Hvad gør jeg udenfor åbningstid? - vagttelefon

 

Hvis der opstår alvorlige skader i din bolig uden for kontorets åbningstid, kan du ringe til

vagttelefon på 72 28 28 19.

 

Følgende situationer er så alvorlige, at du skal ringe til vagttelefonen:

  • Et sprunget vandrør

  • Kloakstop, hvor vandet løber over, selv om du slukker for vandet

  • Ingen el i boligen. Tjek først sikringerne og relæ

  • Ingen vand i boligen


    Ved manglende el og vand, bedes du tjekke:

  • Om det også gælder hos naboerne
  • Om nedbruddet er omtalt på forsyningsselskabets hjemmeside

  • Om kontoret har oplyst om varslet lukning (email eller opslag i opgangen)


    I disse situationer skal du vente og kontakte kontoret eller din pedel, så snart det er muligt:

  • Komfuret eller køleskabet virker ikke
  • Gulvafløb eller afløb fra en vask er stoppet

  • Fejl i vaskeriet – bortset fra oversvømmelse

  • Et toilet, der løber eller ikke kan skylle ud. Forsøg evt. selv at skylle kraftigt ud med en spand vand

  • Myrer eller andre insekter i boligen

  • Du har låst dig selv ude (prøv evt. en låsesmed)